Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Hoever ben ik in Kagib's boek?




Heel toepasselijk.
namelijk op blz 99!
Deze pagina is een inleiding voor hetgeen gaat volgen en heet;

EN NU JIJ

Kan dit toeval zijn, of heeft dit boek me werkelijk zo geïnspireerd dat ik dit nu echt ervaar en daar ook voor ga!
Het zou me niks verbazen...
Na dit hoofdstuk zijn de
SLEUTELTEKSTEN 
aan de beurt.
Dus gelukkig heb ik nog 97 bladzijden voor de boeg.

Nogmaals dit boek nodigt je uit om het vanuit een innerlijke behoefte 
geheel vrijblijvend te lezen.

En juist via zijn schrijven kom ik weer even terug op dat bericht over het belang van Heelheid.
Want in hoeveere zijn we al bij machte of bereid om de tegenpool ins onszelf te laten opstaan?
De man..zijn innerlijke vrouw
De vrouw, haar innerlijke man.

Want vanuit die heelheid is het haalbaarder om aan een positieve toekomst te werken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com