Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Letterlijk gaan samenwerken in de strijd voor een betere wereld.


Natuurlijk komt er onder dit bericht een uitleg te staan over het waarom.
O.a. waardoor dit één van de vele dingen kan zijn waarbij we de handen ineen kunnen slaan
om aktief aan een betere wereld te werken.
Niet in de laatste plaats door onrecht aan de kaak te stellen en gezamelijk te gaan bestrijden.


Maandag a.s. begin ik met het verder aankaarten van de tegenwerking die nog steeds wordt gegeven door degeen die mijn belangen zegt te behartigen i.v.m. het in orde maken van mijn overplaatsing naar de Savelberghof.
Toen zij werd ingezet hiervoor verzekerde ze mij dat ze haar best zou doen dit zo spoedig en goed mogelijk te regelen.
Het tegendeel is waar,want toen ik vroeg of ik het e-mail adres, waar zij mee communiceert kon krijgen....weigerde ze gewoon om mij dat te geven!
En dat terwijl  de Savelberg concrete afspaken met mij wil maken om alles eindelijk kort te kunnen sluiten.
Gelukkig gaat mijn broer daar achterheen!
Jullie kunnen begrijpen dat mijn vertrek hier, nooit in vrede kan gebeuren...integendeel, want ik ben begonnen met stappen te ondernemen om deze gang van zaken publiekelijk kenbaar te gaan maken.
Deze tegenwerking die ik al tijden ondervind, zoals b.v het afnemen van mijn internet dat ik via Slingedael gekregen had. Dat bewuste internet werd, achteraf gezien, gebruikt om mij aan banden te leggen en inzage te hebben wat ik er mee deed! Dat weet ik omdat er heel veel sites gebokkeerd werden. Het waren o.a. alle sites waardoor ik inzicht over mijn verblijf hier had kunnen opzoeken. Net zoals zij nog steeds proberen om mij het recht tot vrije meningsuiting te ontzeggen door allerlei dreigementen tegen mij te verkondigen!
En nog vele andere zaken zijn ronduit intimiderend en bedreigend...

Overigens, dankzij de bemiddeling van mijn broer wordt er ineens gedaan  wat ze mij hier nadrukkelijk hadden toegezegd; 
Zij waren er druk mee bezig!
En dat te bedenken dat dit reeds op 9 aug. van dit jaar besloten is.
Het is nu dd; 18-11-2018.... Druk mee bezig?

Nu blijkt dat inderdaad letterlijk een leugen te zijn geweest, want enkel als ikzelf of mijn broer wat druk op de ketel zette, ondernamen ze ineens iets,met als toevoeging alweer de loze belofte; we zijn er druk mee bezig!

Aan dit soort terreur moet een einde komen, niet alleen voor mij, maar ook voor iedereen die in dit soort zorgcentra hiermee geconfronteerd worden.
En dat zijn er ongelooflijk veel!

Nu mijn verzoek om de steun van lezers.
Via mijn e-mail adres zal ik iedereen van gegevens voorzien omtrent hetgeen er gaande is.
En met gegevens bedoel ik alle informatie over de personen die hier momenteel mee bezig zeggen te zijn! Natuurlijk met naam en toenaam en, indien gewenst mijn klacht over hen én over dit systeem.
Dit verzoek geldt natuurlijk ook voor eventuele medewerkers die het goed met mijn menen.

Vanzelfsprekend blijft dit altijd tussen hen en mij, geen enkele e-mail zal ik ongevraagd gebruiken in de strijd die ik nu moet  gaan voeren!
Ik blijk veel te lang goed van vertrouwen te zijn geweest, echt véél te lang...
Bij deze verzoek ik iedereen, waarbij er velen zijn die mij al jaren volgen, om mij zoveel mogelijk te steunen.
Nogmaals even mijn e-mail adres;
walterkas811@gmail.com.


Jullie begrijpen dat ik nu, meer dan ik mij ooit bewust was, dringend jullie steun nodig heb.
Hoe dan ook, vast hartelijk bedankt!




Verdere uitleg hierover geef ik graag in een volgend bericht.

🙏

2 opmerkingen:

  1. Goede morgen Walter.
    Ongelooflijk door wat je allemaal moet heen gaan. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het recht eindelijk zal zegevieren en jij een betere toekomt tegemoet gaat.
    Mijn steun heb je, ik stuurde je al een mail...

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com