Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Welke rol speel je in de Bewustwording?



Een ieder kan deze vraag aan zichzelf stellen...
Welke rol speel ik, welke rol kan ik spelen, maar vooral ook, welke rol is mij toebedeeld?
Als het scheiden van afval alleen, je geen voldoening meer geeft, als het alternatieve en het spirituele niet meer genoeg voor je is, maar dat je het gevaar erin blijkt te zien van;
Gaan we niet juist op deze manier juist weer op de vlucht voor de werkelijke Bewustwording?

Laten we vooral goed kijken hoe ver onze eigen werkelijke bewustwording vorm kan krijgen
en kunnen we dat eigenlijk wel?
Zien, ervaren en willen is dan ineens niet meer genoeg...pas op dat het geen vlucht wordt en in feite een verkapte manier van 'opgeven'!

Dan kan je nog maar één ding werkelijk doen...
Pas op de plaats houden en even Stil worden en volledig naar binnen keren
om met hernieuwd inzicht en nieuwe energie weer verder te gaan...

Mijn Sleutel bleek even vast geraakt te zijn in het slot...
En na een gepaste pauze pak ik de Sleutel weer op en ga met uitgeruste energie weer verder.


Tijd voor de Sleutel, tijd voor Hart en Bewustzijn, tijd voor bezinning en
Spirituele integratie.
Tijd voor 'Kagib', tijd voor hetzelf!


🙏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com