Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Over 'channelen'....





Eigenlijk is het niet veel anders dan je richten en open stellen voor bepaalde signalen.
En vooral niets te verwachter of onder controle willen krijgen, het is juist de kunst om de Geest de vrije loop te laten.
Met die instelling ging ik op een avond mijn bed in en merkte ik dat ik toch al snel wilde gaan beïnvloeden en neigde ik zelfs tot het willen gaan uitvoeren van rituele handelingen.
Gelukkig kon ik dat loslaten en ben ik mij gewoon gaan ontspannen.
Vroeg in de ochtend werd ik reeds wakker en constateerde dat er niks gebeurd was!
Ik voelde en dacht eigenlijk helemaal nis...
Juist op dat moment merkte ik'
Er was wel degelijk iets veranderd, want het was voor het eerst dat ik 'blanco' wakker werd.
De gevolgen voor die volgende dag waren heel bijzonder en dat is tevens de reden dat ze heel persoonlijk zijn.



🙏 


1 opmerking:

  1. Ik noem dat gewoon ontspannen en doe dat voor praktisch iedere meditatie 😃

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com