Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Werkwijze wordt even letterlijk 'mijn manier van werken'.



Vanwege de noodzaak van het moment zal ik dit blog voor zaken gebruiken waar ik op dit moment mee te maken heb.

Zoals b.v. de gang van zaken op het instituut Slingedael, waar ik onterecht ooit geplaatst ben.
Dit soort zaken moeten aangekaart worden, aangezien ik de draad van mijn leven weer ga oppakken.
Vrijdag 21 december 2018 wordt dit een feit.
Eenmaal daar gekomen verwijder ik dit soort berichten hier en ga me weer bezighouden met de meer 'in het belang van iedereen' zaken.
Vanmorgen vroeg heb ik deze brief, dit verzoek, afgeleverd bij degene die nu mijn belangen behartigd.

Mevrouw E. de H.
Voor mijn vertrek op vrijdag 21 december 2018
heb ik nog de volgende dringende verzoeken, namelijk;
A; Wilt u er voor zorgen dat ik een e-mail adres heb waarmee ik kan communiceren met Slingedael?
Dit zal de komende maanden nog zeer noodzakelijk zijn.
B; Mijn rijbewijs is,ondanks mijn vele verzoeken,nog steeds niet boven water gekomen.
Het is mij kort na binnenkomst afgenomen met de boodschap;
'Bij ons ligt het veilig!'  Voor het aanmelden bij de politie is in ieder geval een verklaring van hier nodig over het feit dat het zoekgeraakt is.
Deze verklaring is verplicht bij het aanvragen van een 'nieuw' rijbewijs.
C; Aangezien mijn financiën nog steeds geregeld worden via Veritas/ Slingedael vraag ik u te zorgen
voor het aanvragen voor de energie aansluiting.
Die moet in ieder geval vrijdag de 21 ste december op orde zijn.

Zo heb ik hier, meer dan ondervonden, dat er op mensgerichte zorg geen enkele sprake is!
Met de mens als individu wordt geen enkele rekening gehouden, alles is gericht op de instandhouding van dit systeem en nergens is het gericht op het individuele belang van de 
cliënt!

Vandaag ga ik wat handelingen plegen die noodzakelijk zijn voor mijn vertrek op vrijdag 21 december.
Alles is uitermate vermoeiend, maar gericht op een zeer bevrijdend doel.




2 opmerkingen:

  1. De problemen daargelaten heb je toch heerlijke vooruitzichten hé als je eindelijk, na die lange, ellendige tijd uit die instelling mag vertrekken, ik ben zo blij voor je!
    Hopelijk kan je alle nodige paperassen tegen 21 december in orde krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat lukken, weg is weg en wat nog door mij moet worden afgehandeld worden, doe ik per e-mail!

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com