Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Alles is een moment-opname...Alles!




Alles.




Zo zijn we er zelf één...
Ons geluk is een moment
Net als ons verdriet
Al onze pijn en ons genot.

Maar 'denk' nooit; is dat dan alles?
Ja, want dat is Alles
en alles is het allermooiste geschenk dat er is.

Alles is de tijdloze stroom van
Energie.

Alles.

πŸ™

12 opmerkingen:

  1. Erg fijn als je dat schrijft, Elly!@@@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is hier helaas iets misgegaan. Sorry Walter. Mijn ogen doen het biet zo goed meer en ik kan het bijschrift van het fotootje niet lezen. Te weinig contrast en het fotootje is te klein voor mijn gezichtsherkenning. Ik zie alleen maar een baardje hihihi. Maar ik vermoed dat jij er niet slechter door hebt geslapen.
      Verder gaat alles goed met mij. πŸ˜†πŸ˜‰

      Verwijderen
    2. NU SCHIET IK VRESELIJK TE KORT WANT...IK BEGRIJP VOOR HET EERST NIET WAT JE BEDOELT!
      MAAR DE LETTERS ZIJN NU GROTER!! ALLES GAAT VOLGENS MIJ GOED MET ALLEBEI... :-)
      JE REAGEERDE NAMELIJK OP KAGIB.. MAAR DIE STOND ER HIER NIET BIJ!.

      Verwijderen
    3. Pecie. Ik zag jou reactie op mij voor Kagib aan om de reden die ik schreef aan.
      De letters van de berichten kan ik wel lezen maar de zender die erboven genoemd wordt is niet contrastrijk en zie ik niet

      Verwijderen
    4. AAHH, IK BEGIN HET TE BEGRIJPEN! MAAR KAGIB HEEFT VOLGENS MIJ GEEN BAARDJE? NU GA IK INEENS TWIJFELEN...HIHIHI

      Verwijderen
    5. O JEE, HIJ HEEFT HET WEL EN DAN TE BEDENKEN DAT IK HEM LIVE ONTMOET HEB, HAHAHA

      Verwijderen
  2. Ja Kagib ik ben en blijf de Boeddhistische traditie en filosofie vrolijk onderschrijven πŸ˜πŸ˜‡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede middag Walter.
    Wat een wijze woorden jongen, jij denkt beslist diep over het leven na!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja maar die kleine fotootjes kan ik ook nauwelijks onderscheiden. en ik doe veel op het tablet dat is kleiner dan de computer en dan wordt alles dus nog onoverzichtelijk als het zo klein is om maar te zwijgen over de telefoon. HIHIHI maar nu zit ik ff achter compie. en die kleine grijze lettertjes blijven lastig. Lang leve de ouderdom. πŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜‚πŸ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MAAR VOOR JOU NEEM IK DE GROOTSTE LETTER! LANG LEVE ONZE EEUWIGE JEUGD! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gek jonk hihi hoeft niet hoor. Zo erg is het nu ook eeer niet pffff πŸ€•

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com