Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Helderziendheid...hoe werkt dat bij mij eigenlijk?






Op zich zal ik die term nooit gebruiken...hooggevoeligheid past beter bij me.
Maar hoe werkt dat voor mij?
Ten eerste is het iets dat ik regelmatig graag 'afsluit', te veel ' is werkelijk ontzettend vermoeiend.
Gelukkig is het zelden zo dat ik beelden bij iemand door krijg!
Het enige dat ik kan ervaren is b.v. een pijn die iemand nog steeds bij zich draagt
En hoe de toekomst van iemand zou zijn, dat zie ik gelukkig helemaal niet, in ieder geval nooit zomaar en nooit gedetailleerd...
Vaak is het eerder zo dat anderen dit bij mij ervaren, dan dat ik er op dat moment zelf mee bezig ben.
Wel heb ik ondervonden dat het ook iets te maken heeft met mijn 'bipolariteit'.
Eenvoudig gezegd, de constante samenwerking van de 2 hersenhelften.


(Een vreemd verschijnsel is dat op zo'n moment van 'helderziendheid mijn ogen iets uit elkaar gaan staan, een heel raar gevoel overigens)

🙏



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com