Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

De kracht van het klooster.



Contemplatie, zo heet dat.
Je mag het ook zien als 'bij jezelf te rade gaan'.
Tot inzicht komen vanuit een innerlijke Stilte. 

Alhoewel Stil, valt daar veel meer over te delen;
Want wat doet het me je en wat kan het met je doen?

Wordt vervolgd....



Vervolg;
Heel belangrijk is, dat ik er enorm veel zin in heb
en goed weet wat ik ermee wil en kan!
Een mens kan vaak meer dan hij denkt, maar toch is het nou eenmaal ook zo; Wat niet kan, dat kan niet.
Gelijk een klooster-les;
Nooit dingen forceren want dat werkt altijd averechts.
Geduld hebben is ontzettend belangrijk, vooral ook als je graag plezier wilt houden/hebben in wat je doet.
Zelfs al is het een 'moeten'...

Juist door deze tijdelijke (en subtiele) afzondering kan ik mij volledig richten op wat gezond voor mij is, uit ervaring wetende dat sommige zaken goed werken!
Elke dag de verse groente/fruit smoothie werkt bij mij prima.

Net zoals elke dag minstens een uurtje wandelen.
Vocht in de benen?
Nou, aan steunkousen kom ik niet eens meer toe.
We zitten gelijk in het vlak van de alternatieve geneeswijze,

Volgende de keer eens over de boeken die ik lees en mij inspireren...



Tot de volgende keer!

😳







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com