Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Alleen nog maar zware kost op Werkwijze?





Werkwijze gaat veel meer over het ándere leven dan Spijkerbed.
Het is zoals ik het vaak in de realiteit tegenkom.
Mijn realiteit!

O ja, ook Spijkerbed is echt, anders echt!
Waar ik werkelijk in leef zou je de 'tussenwereld' kunnen noemen.
Een ander bewustzijn.

Daar ben ik vaak redelijk onzichtbaar, zelfs al doe ik daar niks voor.
Dit zou een lang en ingewikkeld bericht kunnen worden...
maar dat zou een boek moeten zijn
Ongetwijfeld een boek dat reeds door vele anderen al geschreven is.
In ons uniek zijn,zijn we niet uniek.
Toch juist weer de enkeling die anders uniek is dan de anderen.

Misschien wordt dit wel het begin van een nieuwe reeks op Werkwijze.
Misschien, want weten doen we niks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com