Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

De Stilte voor de (herfst) storm?





Werkwijze- blog...

Nooit bedoeld voor de gezellige oppervlakkigheid,
die net zo noodzakelijk is!
De Yin en Yang van het leven.

De onderwerpen die ik in gedachten heb zijn hier beter op zijn plek.
Wie bepaald dat eigenlijk?
In alle bescheiden vrijheid;
Dat bepaal ikzelf.

En van daaruit kom ik bij 2, voor mij boeiende onderwerpen, namelijk;
'Iets dat kwaad bloed zet', een uitdrukking die bij mij te voorschijn kwam.
Wat betekent die eigenlijk in het algemeen?
Bij mij kan dat betekenen dat als iemand mij negatief benaderd, dat het nog lang nawerkt.
Absoluut niet te verwarren met 'een kort lontje' hebben.

Daarnaast denk ik ook aan het onderwerp;
'Het nut van de routine'.
Zo heb je de 'dwangmatige' routine en de 'gezonde' routine.
Bij de laatste weet je uit ervaring dat iets goed voor je werkt!

En inderdaad, voor mijzelf werk ik dat graag eens uit'
Kwaad bloed en..Routine.
Vanzelfsprekend mag je dan mee lezen.

Als het echt zomers is, voel ik me wat prettiger in (?) mijn Spijkerbed.
De nieuwe kop vind ik ook best een stukje prettiger ogen.


🙇
😁
🙏



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com