Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Atelier is werkruimte aan het worden...

In Alles is Alles aanwezig.


Hoe het zich verder zal ontwikkelen is niet aan mij...
Mijn talenten krijgen steeds meer vorm.
Alles blijkt werkelijk met alles te maken te hebben!


De ruimte is er en IK? ben er ook.
Of eigenlijk is er geen IK meer.
Er is Het en Het gebeurt.

Schoonheid zit in Alles.
Eindelijk eens bij daglicht op de foto gezet!

Steeds vaker 'maakt' mijn werk zichzelf.Dat hele proces zal ik graag gaan delen,
want in Alles is Alles aanwezig.

🙏








1 opmerking:

walterkas811@gmail.com