Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Komt er ook in dit blog een verandering?


Maar wie ziet hier nou de aartsengel  Michael in??? 


Ja en nee...
De onderwerpen zullen wat dieper gaan dan eerst op Spijkerbed.
Over mijn taalgebruik ga ik geen uitleg geven.
Dat is zoals het is...
Spiritualiteit/boeddhisme zullen de boventoon blijven voeren, alhoewel ik er verder mee gaan zal dan ik ooit eerder heb gedaan.

Zelf heb ik mij aangeleerd om door de dingen heen te lezen, d.w.z. dat ik het beschrevene in mijn hoofd vertaal naar mijn taal.
Daardoor heb ik Kagib's blog intenser kunnen ervaren.

In de zijlijn van Spijkerbed heb ik wat nieuwe spirituele blogs gezet.
Bepaalde benaderingen over de komende Nieuwe Tijd en de grote verandering, ja...daar moet ik echt doorheen lezen.
Loslaten van wat er woordelijk staat om de diepere betekenis erachter binnen te kunnen laten.

Dat lukt mij steeds beter!
Sommige spirituele blogs hebben niet echt een reactie mogelijkheid.
En dat zet mij aan het denken...
Er geen instellen was mij soms ook wel verleidelijk...
Maar dat blijkt niet bij mij te passen

Het is niet onmogelijk dat ik mijn 'werk' hier ga gebruiken als illustratie.
Dan wel met uitleg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com