Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Van Spijkerbed naar Werkwijze.

Nu met bijgewerkte versies!

Binnenkort nog alleen op Werkwijze te zien

Hoe vreemd is het dat ik er eerst niet bij kon?
Wat ik ook probeerde, het kwam maar niet op mijn blog terecht..
Of ik er werkelijk alles op ga zetten, dat weet ik nog niet.

Eerst maak ik wat selecties....
(Ik plaats er 7 per keer.)

Dit is de eerste 1.

Soms met een verhaal erbij, soms niet.



Bij deze was ik verbaasd en wist niet meer hoe hij was ontstaan...




Dit weet ik nog heel goed...
















Vandaag werden het er 8.
Van heel lang geleden!

Alles is bijgewerkt nu.

Een beetje pech is het wel.
De mindere kwaliteit van deze foto's zorgt ervoor
dat alles eerst bewerkt moet worden om geschikt te zijn om te plaatsen op mijn blog...
Dus dat gaat nog een flinke tijd duren.

Het is prima dat het doel van mijn blogs veranderd is...



4 opmerkingen:

  1. je hebt mooie portetten, ze mogen gezien worden!
    * Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig werk!!

    onder 'moeder en kind' zie ik in de tekeningen een balletopvoering

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fantastisch om dat erin te zien! Een soort 'levensdans'.... >@@@<

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com