Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Als de vreugde uit je lijf verdwenen is...



Signalen van de Ziel...
Heb ik nu iets aan dat boek?
Bij mensen vind ik het zeer tijdelijk...
Vreugde die ik deel.

Zal ik dan maar even tussen mijn boeken snuffelen,
om ergens kracht uit te halen?
Helaas is het op het moment zo
dat de vreugde mijn lichaam en geest verlaten hebben
en wat er overblijft is 'pijn'.
Mijn lichaam is te moe om pijn te ervaren, maar mijn geest niet!

Slapen lost niets op, alhoewel dat het enige is wat mij aantrekt.
Er slapend niet zijn.
Een depressie heeft wel degelijk een functie, daarom moet je hem
beter niet weg forceren.
 Geduld hebben om hem zijn werk te laten doen.
Toch kan deze 'pijn' in de geest ondraaglijk worden.


5 opmerkingen:

  1. Ja elk woord reactie is hierin cliché Walter, maar jouw leven niet, dus daarom wil ik je toch veel sterkte wensen dat je weer snel dat Licht in jezelf mag ervaren. En ja alles mag zijn, alles proces. Het gaat ergens naartoe.v :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naar voor je, dat je daar steeds weer door heen moet. Ik wil je ook sterkte toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Geri...soms gaat dat helaas erg moeizaam. Maar mijzelf blijven verstoppen helpt ook niet!

      Verwijderen
  3. k weet niks zinnigs te zeggen hierop
    alleen hoop ik dat je je snel beter mag voelen, wat een strijd

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com