Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Dat deel je niet!




Totaal ontspoord zijn deel je niet, tenzij je het zelf niet door hebt!
Zelf merk ik het altijd wel...dan blijf ik in 2 werelden en eigenlijk is dat erg vervelend.
Maar wat ervaar ik als ik ontspoord ben?
Dan is het alsof mijn geest zich splitst in de toeschouwer en in de ervarende.
En dat kan je niet echt verwoorden...dat hoeft ook niet altijd want meestal
lukt het mij dan om normaal te blijven doen.
Wat is normaal?
Dat is het gemiddelde herkenbare voor iedereen, want iedereen blijf ik ook dan altijd!
De extreme bipolaire splitsing, is dat al eens eerder beschreven?

Nee, eigenlijk is dat best heel normaal ( denk ik zo)
Althans zo werkt dat voor mij...Ergens totaal in een andere realiteit zijn en toch...
Toch in de gewone werkelijkheid kunnen kijken.
Ik ervaar dat zo vreselijk als heel normaal! Kan mezelf niet eens voorstellen dat niet iedereen dit heeft!

De splitsing van de geest, het bipolaire.
Maar, ( nu komt het!)
dat deel je niet!






Nee, dat deel je niet...




2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com