Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

De ver doorgevoerde Kundalini Yoga.



De kundalini energie wakker maken;  >
Als je op het zwarte > achter de begin zin drukt komt er info!

Om te beginnen, enige toelichting over hoe het werkt.
Als je reeds enige ervaring ermee hebt kun je dit stukje van mijn hand gerust lezen.
Toepassen is een tweede ding!

Om het toe te passen heb je tijd, privacy en ruimte nodig.
De beste manier is om het naakt te kunnen uitvoeren.
Dan moet je werkelijk zorgen dat je even niet gestoord kan worden.
De tijd ervoor nemen is ook heel belangrijk.
Net zoals je privacy.
Mijn eigen ervaring hierin dat het a.h.w. een verbinding tot stand brengt tussen de 2 basis chakra's en het hartchakra.
Er voor het eerst mee beginnen kan enige verwarring veroorzaken, vandaar dat je beter rustig aan kunt beginnen!
Een eventuele seksuele frustratie kan je behoorlijk in de war maken.
Het mag duidelijk zijn dat het vooral bedoelt is om je creatieve energie te voeden

Hoe ik het zelf toepas is de yoga in verbinding te brengen met...
dansen! Ritmisch bewegen op de voor jou geschikte muziek.
Tussendoor richt ik mij altijd even naar binnen via een meditatie.

Wat je er hierbij zelf aan toevoegt is persoonlijk.
Bijvoorbeeld een aangename bodymilk toepassen om gelijktijdig je lichaam te masseren.
Gericht op de plekken die voor jou belangrijk zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com