Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Ikebana - Er weer serieus mee aan de slag!



Dit ikebana filmpje vond ik op youtube en deze vind ik zeer inspirerend!
Gelukkig heb ik nog een aantal attributen die de 'slag' hebben overleefd
en kan ik binnenkort de nodige spullen gewoon bestellen via internet.
Wat ik weer nodig heb zijn 'bloemstekers' en kling.
Met dat laatste kun je de stekers watervast plakken in je ikebana-bakje.

Ook heb ik, redelijk in de buurt...
2 bloemenzaakjes gevonden die hun bloemen ook per stuk verkopen.

Binnenkort ga ik hier meerdere blogs aan besteden.
Dit keer met meer uitleg.
Het is namelijk veel meer dan;
Een leuk bloemstukje maken.

Maar daar zal ik later weer eens uitgebreid over schrijven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com