Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Wat doet corona met jou?




Een vraag aan alle wereldbewoners....
Zal het je houding ten opzichte van de wereld veranderen
of duik je er weer gewoon in, blij dat je je ouwe gang weer kan gaan?

Eerlijk gezegd had ikzelf daar de corona niet voor nodig,
kan alleen maar hopen dat er hierdoor meer mensen ontwaakt zijn.
En hoe dat er voor jou uitziet...
dat maak je gelukkig nog steeds zelf uit!

🙏


5 opmerkingen:

  1. Nou de maatregelen worden in ieder geval verlengd Walter, dus nog langer kans op bezinning. En ja in de wereld, Amerika bv, wat ik al gevoeld had begint uit te komen. De wereld zal nooit meer zijn zoals die was. Tijd voor de Sleutel? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tijd is meer dan rijp voor de Sleutel, Kagib! Nu nog een betrokken uitgever vinden....

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag dat je op mijn blog bent komen buurten. Altijd welkom.
      Je zult het gezien hebben: ik ben een heel persoonlijke blogger. Het is maar net of je het leuk vindt om mee te lezen. Mijn doel met bloggen is dan ook niet om een breed publiek te hebben. Ik doe het voornamelijk voor mezelf.
      Maar dat neemt niet weg dat ik meelezers hele leuk vindt, vooral ook dor de contacten die er uit ontstaan.

      Fijne avond!

      Verwijderen
    2. Dank je...ook ik blog altijd zeer persoonlijk!Toch doe ik het niet alleen voor mezelf....

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com