Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Een triest afscheid.



Na alle commotie in mijn eigen leven vond ik het noodzakelijk
de hij-serie goed af te sluiten.
Namelijk, met geen van drieën heb ik meer contact.

Androlyn heb ik in het echt goed gekend, er staan diverse foto's van haar op Spijkerbed.
Alleen heb ik nooit vermeld dat zij het is....
Henry heeft destijds in Slingedael nog voor mij geposeerd, ik noemde het een zilverprent...


Daarna nooit meer iets van hem gehoord.
Van Orlando heb ik destijds een stapel prachtige kunstboeken gekregen.
Wij hadden vaak diepgaande gesprekken over geloof en spiritualiteit.
Hij zou mij toen zelfs helpen met het verhuizen naar Gouda...Ook nooit gebeurd.
Androlyn is hier op visite geweest, heeft hier gegeten en we waren beide diep ontroerd elkaar weer te ontmoeten.

Het bovenstaande is de absolute werkelijkheid.
De laatste tijd voel ik mij nogal eenzaam..ik mis ze.
Maar sommige dingen gaan nou eenmaal voorbij.
Henry en Orlando zal ik zeker nooit meer zien.
En misschien, heel misschien belt Androlyn mij ooit nog een keer.

Overigens is de kans dat ze mijn blog zullen lezen zeer klein....
Misschien vind ik dat wel jammer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com