Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Totale waanzin schrijven.

Het is 3:40 in de nacht en heb geen oog dicht gedaan. In ieder geval niet dat ik weet!
Heb een grote bak kwark genomen en er een berg suiker ingestrooid, het knappert lekker tussen m'n tanden.
Soms is het werkelijk jammer dat je gedachten niet gelijk op het scherm verschijnen, je moet ervoor op toetsen drukken.
In bed dacht ik over het man of vrouw zijn en greep naar mijn kin...er was een baard.
Zo zoet had ik allang niet gegeten, de bak was leeg. Ik vroeg me af waarom ik mij niks afvroeg.
Totale waanzin blijkt niet anders te voelen dan absolute zin.
Daarnaast dacht ik ook over mijn leven na.
Inderdaad, ik dacht erover na en ik trok conclusies...Het bleek inderdaad dat ik nog leefde, mijn neus jeukte en ik nieste 3 x. Er kwam een vierde bij met water, niet echt snot want dat is dikker.
Stel dat ik door zou blijven schrijven, zou iemand dit dan lezen?
Eigenlijk schrijf ik daar niet voor, ik schrijf om te schrijven, meer niet.
En ja, teruglezen zal ik het zelf wel.
In bed dacht ik aan God en kwam ik erachter dat ik dat zelf was. Hij vond dat ook en gaf mij volledig gelijk.
Het beeldje van Jezus dat op zijn hart wijst en mij aankijkt vanaf de vensterbank is een mooi beeldje...Maar zwijgt zoals gewoonlijk, gelukkig maar!
Inmiddels is het 4 uur en krab wat hier en daar...Willekeurig dus.
Toch jammer dat ik vergeten ben wat ik daarnet in bed dacht...Het was nogal wat!
In bed is alles toch heel anders, gedachten springen dan van de hak op de tak...
En...ik ging van de ene zij naar de andere...je kent dat vast wel.



Ik voel aan mijn water dat ik werkelijk niks geschreven heb, zelfs geen totale waanzin!
(Ik krijg de aandrang om een selfie te maken en erbij te zetten...) Zoals je ziet heb ik me erop uitgeleefd!



Weet je, dat ik mij hier ontzettend mee vermaakt heb!


Het is inmiddels 4:40.
😝



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com