Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Afscheid.




Inderdaad, ik stop radicaal met al mijn blogs, maar mijn e-mail adres blijft hetzelfde.
Dus bij echte interesse blijf ik altijd reageren, want vooralsnog ga ik mijn blogs niet
afsluiten voor bezoekers
Vooral op Spijkerbed zijn het er nog steeds veel
En dat is dan ook de reden dat ik totaal stop!
192 bezoekers vandaag op Spijkerbed waarvan niemand de moeite neemt om op
oudere berichten nog te reageren?




Mogelijk maak ik nog een blog waar je lid van moet zijn,

Maar dat merk je vanzelf wel.







3 opmerkingen:

  1. Ik heb meer dan 300 bezoekers op blogs waar ik het idee van heb dat er geen hond naar kijkt. Nu zag ik weer meer dan 100 klikjes uit Roemenië. Is toch ongeloofwaardig...Ik lach er maar om. Zolang ze zich stil houden is het goed hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik let daar totaal niet op. Ben blij met mijn vaste bezoekers en die reageren ook niet op elk blog. Het vergaat mij net zo, maar dat had jij al lang gemerkt. Gisteren nog een spammer uit Tsjechie van mijn blog geknikkerd, komt gelukkig maar weinig voor. Ik vermoed dat radicaal stoppen je niet gaat bevallen. We gaan het zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben uiteindelijk bezig gegaan met 'veranderen' En dat bevalt me goed.

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com