Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Communiceren met mensen die niet bestaan?





Soms alleen in je hoofd
en heel af en toe in je herinnering.
Hoe bijzonder is dat?

Ze noemen het;
Openbaar bloggen!

En heel vaak leest niemand het.
Zelfs niet die je kennen...
Vandaar die zelfies.
Weet je nog wie ik was dan?

Maakt niet uit, 
want je hebt me nooit gekend!




5 opmerkingen:

  1. :-) toch wel :-) je weet nooit wie er meeleest walter, ik heb verschillende nieuwe namen op mijn blog gelezen :-)
    geef niet op <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar spijkerbed zei je. Hier ben je yoch nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Walter, ik heb teruggebladerd, ik volg je sinds 2012 en heb ups en downs gelezen. Er viel een gat van twee jaar wat heel heftig voor je is geweest. Ik maak me zorgen, je groet aan Dien versterkt dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Walter.... misschien is het goed gedaan van je om er een te laten vallen....
    dan kom ik toch gewoon hier :-)
    niet weggaan jij hé, we komen je terug halen :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com