Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Als er te veel verandert in je leven?

Dan kan je eigenlijk maar één ding doen...
Mee veranderen, sommige dingen ontstaan dan min of meer vanzelf en aan
andere dingen moet je hard werken.
Tegenwerken kan je de kop kosten, beter buigen dan star vasthouden aan iets.
Want dan kan je 'breken'.

Teksten citeren vanuit het boeddhisme...liever niet.
Want veel van mijn ingevingen zijn daar al aan gerelateerd, uiteindelijk gaat het er vooral om hoe we er zelf tegen aankijken!

Natuurlijk wel even een woordje over het 'stoppen' met Spijkerbed...De rek was er steeds meer uit en juist door er zelf veel van terug te lezen had ik er vrede mee om het blog zo achter te laten. Kan bijna zeggen;
Het was goed zo!
💚

Ben dan ook werkelijk blij met wat ik er gedaan heb, en in zekere zin ook een beetje trots en tevreden.
Juist ook omdat het vaak resulteerde in een wederzijdse inspiratie!
Dus nu maar eens kijken wat ik er hier ( bloggend) verder mee kan.



Want er is werkelijk te veel veranderd in mijn leven en misschien ook wel wat in mij...
Twaalf jaar blijkt achteraf best veel!










4 opmerkingen:

  1. Wanneer Spijkerbed nu benauwd aanvoelt moet je lekker verder gaan op Werkwijze.
    Ik heb Spijkerbed altijd als inspirerend ervaren. Dank je, daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stem met Kleurrijk in Walter, maar gaan we hier toch gewoon verder. Mooi wat je hier deelt, ja liever buigen dan barsten, meebewegen geen weerstand. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je hier gewoon bent. ik vond werkwijze altijd al boeiend dus ik ben heel benieuwd hoe je hier verder gaat. gewoon meebewegen. klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bewegen we toch gewoon met je mee. Voorwaarts op Werkwijze.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com