Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Painting the truth?

Nah, het klinkt toch leuker dan;
De Waarheid schilderen...alhoewel.
Is het aanmatigend als ik stel dat ik de Waarheid schilder?
Oké, leg het me uit, want ik neem je serieus.

Die 'waarheid' begint aan het licht te komen.
Ik dacht eerst dat corona de stralenkrans om de zon was!
Heb het opgezocht en het blijkt idd zo te zijn.
Trouwens, het bleek ook een biermerk te zijn.

Wat is het dan toch heerlijk om te schilderen
wat er in je opkomt, zomaar..zonder regels!

Ach, een commercieel schilder ben ik toch al nooit geweest.




2 opmerkingen:

  1. Ik blijf je kunstwerken erg goed vinden. De teksten zijn voor mij onnavolgbaar en daardoor moeilijk op te reageren. Maar dat vergeef je me wel he.
    😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk! Zodra je alles van mij gaat begrijpen...is er iets mis!

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com