Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Een beetje terug naar af?





Er gebeuren vreemde dingen, vandaar dat ik me even( tracht?) terug te trekken.
Natuurlijk ga ik verder met het plaatsen van Tijd voor de Sleutel.

Op de cover staat; Tijd voor algehele mentaliteitsverandering, tijd voor
Hart en  Bewustzijn, tijd voor bezinning en Spirituele integratie.

Zelf heb ik een gesigneerd exemplaar en nog 1 of 2 andere exemplaren
om weg te doen. Heb er reeds 2 weggegeven aan mensen aan wie het zeker
besteed was!
Het boek lijkt overigens geschreven te zijn in 2015 en is juist nu erg toepasselijk.

Overigens lijkt het mij toch uiteindelijk beter als mensen zelf een exemplaar aanschaffen!
Het plaatsen doe ik hier gewoon handmatig, dus geen knip en plakwerk!
Dus ik kijk wel hoever ik kom...

Vandaag doe ik het extra rustig aan, moet niet vergeten die bami weg te gooien!
👾



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com