Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Een gevoelig mens is snel moe...

Een gevoelig mens zijn lijkt niet zo 'mannelijk'. 
En daar heb ik eigenlijk geen weet van.
Want ik ben meer mens dan man!
Maar gelukkig heb ik me vroeg in de morgen naar de PLUS gesleept.......
O ja, ik deed mij voor als MAN.
Had even mijn haar en baard in de lak gespoten,
en dat scheelt ...maar aan make-up kwam ik niet toe.
Ondanks dat ik vaak naar the dragqueens kijk ( Ru Paul)
ben ik daar niet goed in...het wordt vaak een smeerboel!
Eerlijk gezegd is voor mij kijken leuk, maar er een zijn is me teveel werk!

Een gevoelig mens...geen transseksueel, geeneens een transgender.
Valt soms niet mee om gewoon een man te zijn.


1 opmerking:

  1. Genderfluide. Ik ben vrouw ook qua seksuele voorkeur ( hetero) maar voel me meer mens dan vrouw. Vind de nadruk op gender overdreven, onderscheid maken is de bron voor haat.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com