Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

En dit bleef er van over...

 





Reeds op mijn Spijkerbed vermeld en ook hier blijft het 'pauze'...

Het woord pauze krijgt voor mij een heel andere betekenis...overleven in een vijandige wereld...

Want dat is het geworden, hoe we het ook bekijken!

Levend in dit unieke systeem zou ik niet eens de deur uit hoeven.

Een gewone woning met aan het begin van de gang een soort 'zorgpost'.. De galerij.

Alle vrijheid, zelfs in deze ongewone periode!

Vandaar dat ik het begrip 'pauze' gebruik, geen bemoeienis meer

met anders denkenden, geen discussies meer, alleen mezelf nog serieus nemen.

Zelfs al zou ik geen supermarkt meer in willen, dan nog heb ik elke dag te eten...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com