Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Even afstand nemen...






 Soms werkt dat heel goed voor een mens.

Bij mij kwam dat vanzelf...nou ja, bijna vanzelf!


Mijn nieuwe bed doet wonderen, ik slaap er heerlijk op

en het geeft mij nieuwe energie.

Ben weer volop aan het schilderen en mijn huis...

Voorlopig laat ik het even met rust.

Ben zeer tevreden over hoe het geworden is!


De foto's lukken nog steeds niet en gek genoeg

geeft dat ook even rust.

Heb er inmiddels 3 stuks ( fototoestellen) waar ik geen raad meer mee weet!

Komt tijd, komt raad.

😄👀

Soms merk je...het gaat zoals het moet gaan.

Het gaat zoals het achteraf het beste voor je is.

Noem het; De voorzienigheid.


💚

Gouda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com