Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Juist omdat er steeds minder bezoekers komen...


Toen ik begon met bloggen

 Het fotograferen maakte het voor mij leuk...

Heb er inmiddels een nieuw ( gekregen) fototoestel bij,

een toestel waar ik ( nog) helemaal niet mee om kan gaan.

Een Olympus Camedia, digital camera c 4000 zoom.

De card die erin zit past niet in mijn reader en het kabeltje wat nodig is van camera tot reader, is er niet.

En winkelen kan nog niet...


Verder ben ik een nieuwe weg ingeslagen met schilderen,

want het ene leidt tot het andere...maar of ik zal blijven bloggen?


Er is veel veranderd, vooral in mezelf!

Alles wat ik in mij heb ( had?) komt weer helemaal terug...

Alles waarin ik mij ooit verdiept heb

leeft nog helemaal in mij.

Of dit alles, ook nu nog geschikt is om mee te bloggen?

Werkelijk, ik weet het niet...


Inmiddels staan er al veel nieuwe foto's op mijn Olympus

maar voor ik ze krijg ingeladen...???



1 opmerking:

  1. ooit is een mens uitgeblogd denk ik
    uiteindelijk vallen we steeds in herhaling
    een soort herhaling, een herhaling met evolutie

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com