Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Ook hier blog ik de nacht...





En ik luister naar Diana Ross die het Ave Maria zingt

op mijn andere blog,..

Het is nacht, zomaar een nacht.... en ik ben weer wakker!


Moet echt weer naar bed.... van mezelf!

Soms denk ik;;; ben ik dan de enige die wakker is in de nacht?

2 opmerkingen:

  1. Nee hoor. Ik lig af en toe weleens 3 uur wakker en val dan eindelijk in slaap. Ik blijf lekker liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je reageert... en meestal blijf ik ook gewoon liggen....

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com