Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Een prachtige zomer, maar toch....




 Ja, vanmorgen was ik vroeg op pad... mijn illegale medicijnen moet ikzelf verzorgen...

Het was erg mooi buiten, zelfs zonder fantasie!

Naakt achter de turbo rollator lopen, wie bedenkt dat!!

Ben gewoon weer heelhuids thuis gekomen...


En via Terrebel heb ik weer een ander blog ontdekt...

Sargasso... dacht weer even aan PHILIP GLASS waar ik een fan van was...


Dit ben ik natuurlijk niet!
Tenzij je het liever hebt
Dan ben ik het wel.




1 opmerking:

  1. Ik ben weer even door al je blogjes gewandeld. En hier herken ik Philio Glass. Ja daar luister ik nog steeds graag naar en mijn turbo rollator.foet het ook geweldig. Hij behoedt me werkelijk voor valpartijen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com