Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Zomaar goede morgen zeggen?




 Waarom niet eigenlijk?


Het blijkt alweer maandag te zijn en...ik hoef niet eens naar m'n werk!

Ja, ik hoef weer helemaal niks..

Leuk is het niet altijd, niks meer moeten... best vervelend en saai.

Steeds weer je dag invullen en bedenken...

Ooit moest ik vroeg op om naar mijn werk te gaan...

Had zelfs een huwelijk en 2 kids

Had er geen idee van dat ik ooit 72 zou zijn!

Alles ligt achter mij... verleden tijd heet dat...

Het is maar goed dat je niks van tevoren weet....

72, bijna niet te geloven!

Of vergis ik me en ben ik 27?

Misschien als ik op mijn kop ga staan...


Even over het Nu... gisteravond waren er 2 SF films...

bij de tweede heb ik afgehaakt en ging naar bed.

Ai, was m'n nachtbescherming vergeten... een vreselijk gedoe soms, vandaar....

Om 7 uur komt de woonbegeleiding weer hier.

Niet letterlijk gelukkig... zou ze misschien de deur uit vloeken!

Zo van; Laat me met rust! Wegwezen! Geen gezeur aan mijn deur!

Tja, gisteravond was het weer zover... zat relaxed op de bank

en meende iets te horen... het bleek de bel te zijn,

en, toen stond ze in mijn gang!

Ja, ja, ze hebben de sleutels!!!

En dan te bedenken dat ik soms in mijn blote reet zit!

Soms, niet vaak 😳

Maar ze zijn altijd erg aardig, dat wel....

Maar het is NU.... en de zon schijnt een streep naar binnen.

En dat nog wel over de enige lamp die brand.

Had er eigenlijk een foto van willen maken.

Niet gedaan...

Het is nu tegen 7 uur en... misschien ga ik gewoon weer naar bed.

Ja, dat doe ik!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com