Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Werkelijk bloedheet heb ik het!


ERG HEET!



 Nooit eerder last van gehad!

Het zweet druipt uit mijn poriën , alles was klam en drijfnat...

Steeds omgekleed en alles verschoond...

Ben zelfs in mijn blootje gaan lopen!

Helpt ook niet echt,

lijkt wel alsof ik er zelfs meer door ga zweten!


Heb waarschijnlijk niet genoeg drinken in huis...

Dacht nog 2 liter te hebben!


En heb jij ook echt geen zin om te koken!

Ik ga mijn veg. balletjes NU doen, anders komt het er niets van.



Heb nu die balletjes op... en daar kan geen vlees tegen op!


Dieren afslachten na een rotleven!

Dat hoeft echt niet meer...







4 opmerkingen:

  1. Het is echt erg onder bepaalde omstandigheden. Sterkte Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig worden de temperaturen wat draaglijker. Ondanks warmte heb ik altijd wel zin in een beetje warm eten. Niet alleen maar salades

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb totaal geen zin in eten en nog minder in koken. Gelukkig vandaag wat koeler.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com