Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Geen makkelijk bericht!







 Toch blijf ik het proberen....

De medicijnen slaan nog niet aan, maar ik zet door...

Tweede euvel; ben weer ouderwets depressief.

Alleen voor mensen die het ooit zelf meemaakten

is het vermeldingswaardig.


En wat mijn verblijf hier;

Ben in strijd om mezelf ervan vrij te maken!

Soms lukt het en soms lijkt het maar zo...

Maar m'n leven blijven slijten in een luxe gevangenis?

Nog maals. het huis is prachtig, de plek ook...

Was natuurlijk geen Gouwenaar, maar ben het wel geworden!

Met deze medicijnen ga ik gewoon door... of het iets oplost weet ik niet

In ieder geval heb ik de waanzin van de corona-hysterie overwonnen...

Zeg maar zo; we zetten door!

1 opmerking:

walterkas811@gmail.com