Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Schilderen als therapie. dus ik schilder niet meer!

 Het leverde rare dingen op....

Zoals een confrontatie met wat ik NIET wil...


En als ik 'm dan in stukken snij...



Dan wordt het toch nog wat!




Dus weer de hoogste tijd voor het Witte vlak!


4 opmerkingen:

  1. Schilderen voor het plezier, gewoon....... omdat het in je zit...zonder dat je precies waarom dat nu zo nodig is. Verf, doek, papier, kwast en je uitdrukken. Wel of geen therapie, misschien gewoon omdat het JOUW maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genoeg om je verbeeldingskracht te prikkelen. Dat vind ik altijd wel leuk. Bv dat oranje visje en nog meer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Zo ander werk dan ik van je ken. Is toch leuk om buiten de box te denken of zie ik dat verkeerd. Lekker stoeien met verf.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com