Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Andere verwachtingen;

 




Toch kan een mens beter geen verwachtingen hebben.

Zelfs Vroom& Dreesman bestaat niet meer....


Weet niet of het aan mijn laptop ligt of aan mijn verbinding....

Er werkt nog weinig en nooit op tijd!




7 opmerkingen:

  1. Zonder verwachtingen ook weinig teleurstelling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga denk ik voor de verwachtingen en pret vooraf. Wanneer ze niet uitkomen?Tsja, domper, vervelend, rotgevoel. Maar......... toch ook wel weer iets nieuws bedenken, hopen. Er komen er ook uit. Wat zijn dit voor foto's. Je vroegere verhuizing? Wat zou ik graag V&D terug hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je er even bent; het is mijn huidige huis, hier...toen het nog leeg was. V&D is mis het erg!
      En wat betreft 'boodschappen' doen, het is een gekkenhuis! De Plus heeft steeds minder in voorraad.
      Zelfs geen paracetamol meer en geen voordelige beschuit...het schap was leeg, alleen bolletje die 50ct duurder is! Niet gekocht dus... Voor het eerst wordt er hier openlijk over geklaagd!!!

      Verwijderen
    2. Ik merk het ook. Hier ook regelmatig dingen niet te krijgen. Ik heb het dan over de Jumbo. Ik mis V&D ook. Gewoon rondlopen was al leuk, de roltrappen op, met de roltrap naar de kelder, alle serviezen bekijken, de boekenafdeling. Zo jammer.

      Verwijderen
  3. Ik ben niet zo van het hopen. Maar wel van het blij zijn met wat er WEL is en ook met wat er komt. En als wat komt tegenvalt. Tja dan komt er wel weer iets anders

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan hopen heb ik ook nooit veel gedaan...ik werk eraan of doe....er niks aan!

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com