Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Met mij gaat het steeds beter, met mijn laptop steeds slechter!

 Maar hij is dan ook aardig op leeftijd, net als ik! 😖

Dus zal ik aan een nieuwe moeten... een laptop is noodzakelijk voor de dagelijkse gang van zaken.


Belangrijker is dat het met mij goed gaat.....

Eraan werken moet ik elke dag!


Mijn enige nieuws is dat ik constateer dat de organisaties met macht er een puinhoop van maken.

En als je ze erop aanspreekt hebben ze altijd een smoes....

Dat er chaos is bekennen ze niet graag

Het enige dat we zelf kunnen doen is voorkomen dat we zelf in chaos raken....


Ja, er komt een nieuwe tijd, dat kan niet anders.

Maar die nieuwe tijd zal veel 'tijd' nodig hebben.


Geduld en innerlijke rust
Dat is wat we nodig hebben







2 opmerkingen:

  1. Een laptop die het niet meer goed doet. Wat is dat vervelend. Hoop dat er een oplossing komt. Ja, ernaar streven uit de chaos te blijven, goed gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik lees dat het goed met je gaat. Daar ben ik blij om. Jammer dat je laptop niet mee wil doen. 😉

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com