Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Bloggen doe ik bijna altijd impulsief.




 Dan ga ik er voor zitten en...type.

Wel vaak vanuit een bepaald gevoel waar ik mee bezig ben.

Op dit moment is het 't ouder worden...

73 is niet niks, maar het is iets waarvan je weet dat het er vroeger heel anders uitzag!

Mijn blog zelf teruglezen is soms inspirerend, maar vaak ook confronterend.

Want dan merk ik toch dat ik behoorlijk achteruit ga...

En dat is af en toe schrikken.

Vandaag ( mijn vrije dag) besef ik dat ik er echt iets aan moet gaan doen... In deze (ideale) woonomgeving word ik niet meer geprikkeld.

Als er weinig boosheid of irritatie is dan lijk ik een soort lui te worden.

En ja, dit medicijn helpt me; Mirzasna...weet niet eens meer waarvoor ik het slik... Depressie geloof ik.

Maar het hielp vanaf de eerste dag al. 'sNachts sliep ik als een blog en had wonderlijke dromen. Slik het nu ruim een week en heeft geen negatieve gevolgen.

Wat niet in de bijsluiter staat is de aversie tegen alcohol.

En dat komt mij goed uit.

Zomaar ineens geen druppel meer! Zonder dat ik er tegen zou moeten vechten.... het geeft rust.




5 opmerkingen:

  1. Aparte bijwerking,geen alcohol willen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar voor mij een zeer gunstige... op zich is het toch een vreemd medicijn en volgens mij erg nieuw
      De naam alleen al! Het had ook Iznarasina mogen heten ;-).

      Verwijderen
    2. Schrijf ik een hel stuk, is de batterij leeg pfff

      Verwijderen
  2. Wanneer je je ineens zo anders voelt, ja, lijkt me vreemd. Fijn, maar vreemd. Moet je inspiratie of zin iets te doen, uit een andere bron halen. Ga er maar gauw naar zoeken. Het gaat je lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die confrontaties bij de omgemakken van het ouder worden. Valt niet altijd mee. Heel herkenbaar. Het voordeel vind ik dan weer dat ik meer tijd heb voor andere dingen die ik ook fijn vind omdat veel dingen die niet meer kunnen wegvallen. Zoiets schreef ik dus toen de batterij leeg raakte đŸ˜†

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com