Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Bloggen over de grote wereld problemen?


( foto komt!)


 De kleine problemen van de gemiddelde mens zijn vaak zelfs groter...

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je gewoon al je rotzooi op straat moet gooien!

En dat je maling aan iedereen hebt, een (wat kan mij het schelen) mentaliteit.

Want uiteindelijk zijn juist daardoor de grote wereld problemen ontstaan.


Ach, voor de wat oudere mens zou ik zeggen; maak je niet meer zo druk.

Dat helpt niet en heeft misschien juist alles wel veel erger gemaakt!

Laat ik hopen dat je 'corona conflict' al is opgelost.

Bij mij allang, gelukkig!

Het 'wie heeft er gelijk' gedoe ben ik alweer vergeten, ben er al snel mee gestopt.


Maar...als al je conflicten en al je ellende dan eindelijk zijn opgelost?

Wat ga je dan doen met je Leven!

Een mogelijkheid is; gewoon je Leven leven...

Te simpel voor jou misschien?

Nou, gelukkig is er nog genoeg ellende om in te duiken.

Dat het er alleen maar groter door wordt ben je waarschijnlijk vergeten.


De foto moet nog gemaakt worden....



1 opmerking:

walterkas811@gmail.com