Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Weer tijd om te bloggen!




 Steeds niet langer dan een half uurtje in de zon geweest.

Heerlijk, maar echt iets te heet... toch nog een bruin kleurtje opgelopen..


Vanmorgen lukte het mij niet goed om op te staan

Ongelooflijke dromen! Ik was weer in Amsterdam en er gebeurde van alles. lucide dromen heet dat geloof ik.. Alsof alles echt was.

Dus ik was niet op tijd om mijn ontbijt af te halen.

Ach, heb altijd wel iets in huis.

Maar ben rond tienen me toch even gaan melden. De dame die dienst had wist dat deze medicijnen een mens heftig kunnen doen dromen. 


Toen ik mijn tv aanzette bleef hij op één zender staan...waar ik ook op drukte, er gebeurde niks.

Op mijn laptop was mijn inlogcode verdwenen.

Dus kon ik nergens meer bij; ellendig, want we zijn van dit alles behoorlijk afhankelijk geworden.


Met wat vreemde kunstgrepen doet alles het weer. En nu nog mijn fotobestand...😳  




4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent. Ik miste je. En ook fijn dat die apperatuur waar we zo afhankelijk van zijn 🤣 het weer doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig,die koelte. Blog je weer en lees ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik miste je ook. Gelukkig zag ik je reactie op mijn blog en nu blijkt ook een nieuw blog op Werkwijze. Ja, vervelend wanneer apparatuur het niet doet. We zijn inderdaad afhankelijk ervan. Maar je hebt het weer aan de praat gekregen, gelukkig. Fijne dag, verder.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com