Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Mijn laptop begaf het en...nieuwe medicijnen!



De Warmte


Een paar dagen zonder geweest, het beeld bleef zwart en er gebeurde niks meer! Had me er maar bij neergelegd. Gek genoeg gaf dat ineens rust....

De dag daarvoor kreeg ik nieuwe medicijn; het heet; Mirzasna, smelttableten.... en het hielp meteen! Slik er nu al 4 dagen 1 p.d.

Slaap er beter door en voel me een stuk evenwichtiger.

Gelukkig lijkt het gewoon mezelf. Niks onnatuurlijks ๐Ÿ™†

Het lijkt erop dat het toch die warmte was die mijn laptop niet aankon.

Had er even alle stekkertje eruit getrokken en lappie op zijn kop gelegd...

Sloot hem weer aan, en ja hoor.... er was weer 

internet en beeld!

Heb hem nu anders neergezet, zodat de luchtstroom er gewoon onder door kan...


Tja, want zonder kon ik niks meer met mijn foto-card.

Straks maar weer even kort in de hete zon zitten.

( Natuurlijk zonder laptop! ๐Ÿ˜Œ)



 

7 opmerkingen:

  1. Een harde stop. De stekker eruit doet vaak wonderen met de apperatuur. Hetzelfde wat medicatie doet bij het ouder worden. Fijn dat je er weer bent Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ely, dat hoor ik graag, want soms heb ik motivatie nodig...

      Verwijderen
  2. Wat goed van je dat je dit medicijn probeert, Walter. En wat een geluk dat het helpt!!!!!!!! Ja, die apparatuur, gelukkig doet hij het weer. Fijne zondag. Ben echt blij dat het medicijn helpt. Wat zul jij blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het fijnste is dat ik er gewoon mijzelf door blijf! Rustiger en evenwichtiger, dat wel...

      Verwijderen
  3. Wat goed,dat je nieuwe medicijn werkt op een natuurlijke manier

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com