Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Maar weer eens een stukje schrijven?




 Eigenlijk is er gewoon te veel...

Ben al een tijdje heel erg uit mijn doen.

En tegen deze warmte ben ik niet meer bestand.

Verder doe ik vooral 'negatieve' dingen, zoals mezelf erg verwaarlozen. Sinds gisteren doe ik mijn best weer....

Gek genoeg zet dat snel zoden aan de dijk.

Op dit moment is mijn reddende engel weer aan de slag.  En dat was weer erg nodig!


Zelf had ik er geen energie meer voor, heb me maar weer overgegeven aan mijn huisarts...

Gisteravond werd er zelfs een verpleegster naar mijn gestuurd door de dienstdoende medewerkster van hier...

Had weer een dik been, maar mijn bloeddruk bleek goed, ze drukte wel op de zwelling in mijn onderbeen en gelukkig doet dat been niet echt pijn.


Vandaag maar weer begonnen met mijn steunkousen.

En zonder mijn oefeningen gaat het al snel slechter met  me....


Tot zover even een nieuw bericht.







4 opmerkingen:

  1. Jammer Walter. Het leek,alsof jouw eigen-wijsheid goed werkte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer is het niet, Izerina.... want alles went.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend al die nare klachten. Fijn een reddende engel om je heen, klinkt goed. Jezelf verwaarlozen? Misschien met iets kleins beginnen om jezelf op te beuren? Helpt mij goed. Beginnen is vaak het moeilijkst. Eenmaal bezig..............wordt het vaak ook nog leuk. Fijne dag, Walter, ondanks alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het intussen een beetje beter met je gaat. Ja helaas de ervaring leert dat de leeftijd het allemaal moeilijker maakt. Er komen allerlei minder fijne dingen op je af en het is een hele toert er steeds weer een weg in te vinden. Zorg goed voor jezelf Walter en het beste ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com