Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Soms is het einde een nieuw begin.

 



Proefblog was leuk om weer even mee verder te gaan..

Toch blijft Werkwijze mijn favoriet.

Spijkerbed trekt vaak de meeste bezoekers, maar de Spijkers lijken verroest.

Zelf lees ik  er nog vaak op... soms vinden mensen dat vreemd om steeds je eigen blog te lezen.

Ik totaal niet, vind er soms bijzondere dingen op.


Dus... een nieuw begin voor Werkwijze?

Juist nu dat ik behoorlijk de weg kwijt ben?


Of gewoon weer Spijkerbed gaan doen?

De weg kwijt zijn; maar ik heb totaal geen weg meer!

Prachtig weer en ik doe er nu niks meer mee...









3 opmerkingen:

  1. Lekker alledrie je blogs houden. Ze hebben alledrie een eigen sfeer en ze zijn alledrie goed en interessant. Ik lees mijn blog ook vaak terug. Vooral de foto's kunnen me soms echt verbazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he,ik keek even en zie weer een berichtje

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com