Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Eest een foto zoeken en daarna wat schrijven en...de tegenvallers!

 De leegte;

Voor mij een goed uitgangspunt om mee te beginnen...

Want mijn leven is best 'leeg' geworden...

Heb er nog steeds geen invulling voor gevonden.

Maar zoals je op deze foto ziet;

Er is nog steeds Licht  van boven.

Noem het maar 'het spirituele Licht'.



Genoeg ruimte voor Liefde.
Misschien kan ik het beter 'genegenheid' noemen.
En dat is gelijk de reden dat ik weer tracht te bloggen..
...Tracht....
Al gaande de rit zal mij zeker iets te binnen schieten
waarover ik zou kunnen bloggen.
Liefst een beetje inhoudelijk en dat is zeker nodig in deze turbulente tijd!





Deze heren heb ik nog bij Gerda-Y op de foto gezet...
En ja, ik mis haar nog steeds.

Dit is slechts een begin van een mogelijk blog\schrijven....
Tot later



Morgen ga ik er voor zitten, want er gebeuren hier rare dingen

De zorg praat zich overal uit...

En ja, er wordt iemand verwijderd hier, vrijdag gaat hij 'vrijwillig' weg.....Niet te geloven, de aardigste en meest rustige man...


Ach, en natuurlijk is het voor zijn eigen bestwil...

Ik zal er meer over schrijven...



Een beetje misselijk ben ik wel...








2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com