Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Onverdraagzaamheid en....discriminatie...




 Over deze 2 dingen ga ik trachten te brainstormen.

Gewoon een vervolg van het vorige bericht...

Want daarin verder gaan werkt niet zo (helaas)

Gisteren hoorde ik dat er hier iemand vertrekt...

Hij is een beginnende 50er, dus toen ik het hoorde reageerde ik met; O, wat fijn voor hem!

Hij is er nog jong genoeg voor...

Helaas had zijn vertrek een andere reden, waar ik niet op in kan gaan.

Maar de reden is in en in triest!

Hij is namelijk een binnenvetter, het omgekeerde van mij dus.


Zijn vertrek zou vrijwillig zijn....

Vrijwillig naar een ander systeem verhuizen???

Ach, maak dat de kat wijs!


Ben benieuwd wanneer ze mij gaan dumpen...

Noem het maar 'beroepsmatige onverdraagzaamheid en discriminatie'.


Het lijkt een beetje op die achterbakse oorlogen die er woedden...



De kleur van deze tekst is vreselijk, net als de tekst zelf!



Want vluchten heeft niets zoveel zin meer...







4 opmerkingen:

  1. Duimen dat ze je met rust laten. Ik duim hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vluchten kan niet meer. Mooi liedje naar je neemr altijd jezelf me. Ik hoop op het beste voor die man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk voor die man en hopelijk rust voor jou. Dat straalt je laatste foto uit,prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com