Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Druk, maar toch rustig....

 ... en ondertussen heeft Face-book zijn regels veranderd en moet je á 9.99 p.m lid worden.

Doe ik dus niet! Al die waanzin van elke keer vriendschap verzoeken die zomaar door Face zelf in scene gezet worden, ben er werkelijk klaar mee.

Het bloggen op zich is ook totaal veranderd.

Alleen de mensen van mijn lijstje volg ik nog.


Houd me ook daar niet meer zo mee bezig...

Groetjes aan iedereen die mij af en toe nog leest.






3 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com