Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Omdat ik het een mooi beeld vind;

 


Natuurlijk zou ik er graag iets bij schrijven, tegenwoordig heb ik daar veel moeite mee..

Want waar zou het over gaan?

Erg druk maken om van alles en nog wat doe ik steeds minder.


Verbazen doe ik mij nog steeds...OORLOG, hoe is het toch mogelijk, dat we ondanks onze kennis...

het gewoon verder gaat! En ja, ik volg het nieuws en denk dan; beseft nou echt niemand wat de een de ander aandoet?

Want waar gaat het ze eigenlijk om?

Meer macht, meer zeggenschap... over wat eigenlijk?


Hier waar ik nu woon is er weer een vaccinatie golf. Het verbaast mij dat de meeste keer op keer weer ziek worden..

Het verbaast me nog meer dat ikzelf nauwelijks nog verkouden word!


Na de eerste corona golf ben ik me stil gaan houden;

Iedereen moet maar doen waar ze in geloven.


Zelf ben ik anoniem aan de slag gegaan, wat betreft mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid..

Geen discussies meer.


En wat fotograferen betreft, ik mis het, net als schilderen...komt vast wel weer goed!


Van toen ik nog met Liefde foto's maakte...




5 opmerkingen:

  1. Wat eem fijn blogje om te lezen. Het is goed om je niet over van alles druk te maken en toch betrokken te reageren op die verschrikkelijke oorlogen. Maar je er druk over maken daar heeft niemand wat aan.
    En ja hopelijk ga je ook weer eens aan het schilderen. Is toch altijd weer heerlijk daarmee bezig te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben net als jij stomverbaasd. We zien wat er gebeurd en onze leiders ................wat een niswits.
    Lekker je eigen dingen doen, Walter, hoop ook dat het schilderen weer komt. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk dank voor jullie reacties! Dat houdt er voor mij weer een beetje blogmoed erin....

      Verwijderen
  3. Jouw foto's horen voor mij bij een mooie begin van de dag.En die oorlog,het lijkt wel een duivels spelletje van de machthebbers. De meeste "gewone"mensen vinden het verschrikkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trouwens die bovenste foto is Avalokiteshvara. De af beelding of verbeelding van de kwaliteit van liefde en mededogen. Mooi hè. Daar kun je op mediteren en het beeld visualiseren. Het brengt vreugde.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com