Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Heb te weinig structuur in mijn leven;

 Zelfs geen partner meer of vrienden dichtbij....




3 opmerkingen:

  1. Dan is het echt alleen en helpt de gedachte aan Al-eén niet altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat laatste is naar. Het eerste kun je zelf maken. Bedenken wanneer je wat wilt en vooral je eraan houden. Bevalt het niet, verander het dan. Ik vind het altijd leuk met structuur te spelen. Vroeger gaf mijn werk structuur. Nu ben ik vrij en alles kan dus. Ook niks doen aan structuur. Als dat lekker voelt ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik mooi vind aan structuur en discipline is ervan genieten als het doorbroken wordt door mijzelf. Evenals dat wat ik mezelf heb belooft aan discipline te doen vol te houden. Ook dat is ook een opsteker.
    Ik hief niemand verantwoording af te leggen en regel het allemaal zelf. 🤣

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com