Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Omdat ik altijd al anders was....

 





Wanneer besef je het en wat doe je er dan mee?

Liever geen clichés van dat we allemaal anders zijn.  Ja, dat zijn we natuurlijk''

Maar wie heeft mij altijd gekend?En hoe anders ik ben ontdek ik steeds meer gaande de rit...

Die rit heet Leven...

Ja, we kunnen het hebben over 'geloven', zelfs over politiek en hoe we daar over denken.

Dus richten we ons leven in, liefst zoals het hoort, of zelfs zoals het moet!


Vandaag kreeg ik mijn derde botox injectie, weer 20 jaar jonger!

Alles staat strak en lachen kan ik al niet meer...


Ja, anders was ik altijd al. zelfs al ver voor de botox!

3 opmerkingen:

  1. Anders zijn kan een gevoel van eenzaamheid geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je "anders" voelen, ken ik ook. `Gaf behoorlijk wat problemen. Veel, veel later ontdekte ik pas dat mijn anders zijn mijn kracht is. En nu voelt het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com