Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Marie Manon Natuurlijk komt hier een persoonlijke tekst bij over mijn stil protest...

Helaas blijft de wifi voor mijn laptop steeds weigeren.

 

Zodra dit is opgelost, schrijf ik hier een bericht;

Zeg maar; de toelichting over mijn stil protest.
Het gaat over mijn verblijf hier en hoe ik dat veranderen wil.
Net zolang totdat het geen  'gevangenis' meer is, maar een gezond zorgsysteem!
Want dat hoort het te zijn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com